söndag 29 april 2012

Händer mycket nu

Det var nästan ett år sen jag tappade sugen att blogga.Varför vet jag inte.Den gamla datorn har lämnmat jordelivet för ett bättre liv i garderoben.Tycker inte att det är lönsamt att kosta på en gammal dator för jag har ju en till som är inte fullt så gammal.

Jag hade en hel del godsaker i gamla (skit)datorn men jag måste säga att jag är smart som attan.Alla foton som försvann, trodde jag.Minneskorten har jag aldrig nånsin tömt och tur är väl det.Det var ju bara att köra över dem i den nya.

Att jag sen hade Sims 2 installerad (mitt favospel)var ledsamt.Tänk att aldrig mer få spela detta roliga spel.Men jag gick igenom mina spel men tyvärr så fattaxdes det första SIMS2 Det blev ett detektivarbete att leta rätt på de butiker som sålde gamla spel. det togb en vecka men jag hittade till slut sims2 och gissa om jag var glad för det.

Mycket har hänt detta år sen jag bloggade sist.Men det tar jag en annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar