måndag 23 maj 2011

Tisdag

Solen vill inte komma fram riktigt idag.Jag har nyss ätit en

härlig frukost,men saknar att sitta ute på balkongen.Men så

kallt som det är så är det bara att sitta inne.
Idag blir det Röda Korset som bjuder på kaffe och gott bröd

nere i samlingssalen.Ja det kostar förstås 10:- men det kan

man inte klaga på.

Det blir sommaruppehåll efter midsommar, kommer att sakna

den sociala biten med grannarna.

Dotter nr 2 har blivit opererad Gastric by pass för inte så

länge sen och har gått ner 35 kilo.Man jämför foton som är

gamla och nytagna så kan man inte se att det är samma tjej.

2 kommentarer:

  1. Här blåser det så det står härliga till ! Måste snart ta in tvätten , innan askmolnet kommer.

    BS Jaa, jag känner igen det där, vem är hon ? För hon är absolut inte jag, inte en chans !
    Kolla får du se, den finns på svenska också !!!
    Här är adressen där du kan registrera dig på svenska : http://sv.wordpress.com/
    Resten hjälper jag dig med, om jag kan.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Ska verkligen kolla adressen du skickade.Ja här blåser det så jag tror markisen slås sönder och samman.Det dånar viner och jag tror balkongen ska rasa.
    Kram

    SvaraRadera